جمعه 31 فروردین 1403  
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
شنبه 8 مهر 1396

1- هر دانشجو فعال در سیستم گلستان با کارت دانشجویی معتبر و تمدید شده می تواند از امکانات کتابخانه استفاده نمایید .

2- ورود دانشجویان به سیستم کتابخانه ای ثنا با شماره کاربری ورمز ورود می باشد کدکاربری هر نفر شماره دانشجویی و رمز ورود شماره ملی می باشد  به دانشجویان  توصیه می شود  بعداز اولین ورود شماره کاربری و رمز ورود خود رابرای  حفظ ایمنی اطلاعات شخصی وجلوگیری از سوءاستفاده دیگران  تغییر دهند .

3- مدت امانت کتاب 30 روز و درصورت درخواست و تمدید توسط دانشجو قبل از اتمام مدت امانت  در سیستم ثنا  تا 30 روز دیگر افزایش می یابد . مراجعه کنندگان محترم  امکان تمدید مدرک بعد از اتمام زمان امانت امکان پذیر نیست یعنی اینکه قبل از اتمام 30 روز باید مدرک تمدید شود همچنین اگر بدهی کاربر از 20 هزار تومان بیشتر شودامکان  تمدید مدرک نیست و کاربر باید با مراجعه به کتابخانه و تسویه بدهی خود نسبت به تمدید مدرک خود اقدام نمایید .

4- حداکثر  هر دانشجو 3 جلد کتاب می تواند به امانت ببرد .

  5- اساتید ودانشجویان  تحصیلات تکمیلی 5 جلد و مدت امانت 6 ماه می باشد .

5- جریمه تاخیر بابت هر جلد کتاب  هر روز تاخیر 250تومان برای  دانشجویان کارشناسی و برای اساتید ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی 500 تومان می باشد .

6- با توجه به اینکه سیستم مدیریت  کتابخانه ای ثنا برای تمامی مراکز و واحد های پیام نور تعریف شده است به محض ورود فیلد های جستجو را فقط برای کتابخانه مرکز گناباد تعریف کنید .

7- سیستم کتابخانه ای ثنا تحت وب می باشد و هر کاربر می تواند خارج از کتابخانه و هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشد منابع کتابخانه را جستجو ، رزرو ، تمدید مدرک به امانت برده شده ، امکان جستجو درمنابع کتابخانه های سایر مراکز و واحد های پیام نور ، تغییر رمز کاربری و رمز ورود وسایر امکانات که با ورود به سیستم می تواند استفاده کند .

آدرس سایت مدیریت کتابخانه ای ثنا lib.pnu.ac.ir       

8- بهتراست جهت ورودبه سیستم مدیریت کتابخانه ای ثنا از  موزیلا یا گوگل کروم استفاده نمایید . 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر